donderdag 13 februari 2014

Kleding inpakken, tips en advies


Oh ik had het moeilijk, toen ik mijn tas inpakte voor een weekje Angouleme. Want ik neem altijd teveel kleren mee. Want stel er is onverwachts een officiele gelegenheid, dan kan ik niet in dezelfde jurk aankomen als die ik de eerste avond tijdens het eten droeg. Dat soort gedachtes heb ik tijdens het doorzoeken van mijn kledingkast (waarbij je steevast dingen tegenkomt die je al een halfjaar niet hebt gedragen (of gezien) maar die opeens toch noodzakelijk lijken om in te pakken). En zo was mijn koffer uiteindelijk een opbollend gevaarte (gelukkig wel op wieltjes). Het jammere was dat ik de hele week, wegens mijn plakwerkzaamheden, in legging en capuchontrui heb gelopen. Al die leuke jurkjes zijn nauwelijks de koffer uit geweest.

Afijn, het inspireerde tot de 'tips en advies' aflevering van deze week. Dat dan weer wel

Geen opmerkingen:

Een reactie posten