woensdag 18 december 2013

STALINSKI'S // Kerstkaart preview

Het is bijna kerst, en ik en mijn zus hebben afgelopen week een kestkaart in elkaar gezet. Kerst overvalt mij altijd een beetje. Niet alleen omdat het twee dagen zijn die verplicht gevuld dienen te worden met sociale aangelegenheden, diners, kerstfilms, cranberrysaus (lust iemand dat?), glitterjurken en kerstliederen (en ik daar vaak helemaal geen zin in heb) maar ook omdat de tijd zo snel gaat. Het is opeens half december. Wat voor artistiek verantwoordde kerstgroet moet er dit jaar nou weer rondgestuurd worden? Gelukkig heb ik Eva, die toevallig heel goed kan zeefdrukken, en een leuk idee had voor een kerstkaart. Dus hebben we dit jaar een gezeefdrukte kerstkaart in zeer beperkte oplage; een originele stalinski-kaart. Op de foto's zie je slechts Eva (in de weer met de hoge drukspuit, lachend hangend over een zeef met gifgroene inkt...) maar ik heb ook heus hard mijn best gedaan met zeefdrukken, het zij met iets meer rommel om me heen en inkt in mijn haar. 






Geen opmerkingen:

Een reactie posten