maandag 30 mei 2016

PRINT symposium verslag

Vorige week donderdag was ik één van de sprekers op het eerste Print symposium. Het thema van de dag was 'Grafisch en magazines'. De dag was gevuld met lezingen van allerhande bladenmakers, van underground tot glossy. Erg leuk om bij te zijn. Ik had me voorgenomen tijdens de dag mijn eigen lezing nog eens door te nemen en voor te bereiden, maar toen ging ik vooral zitten mee-schrijven en mee-tekenen met de andere sprekers. Ik vind dat een leuke tak van illustratie, volgens mij ligt het me ook wel goed. Nu nog zoeken naar de ultieme vorm...

Afijn, uiteindelijk kwam het goed. Zie hier mijn verslag!














1 opmerking:

  1. Wat een leuk verslag Anne, bedankt! Een leuk terugkijkje op een inspirerende dag.

    Groet, Anita Simons, symsign

    BeantwoordenVerwijderen