woensdag 4 juni 2014

14 dagen schilderen (soort van…)

Herrinner je je nog mijn 14-dagen aanpak? 14 dagen lang elke dag iets doen waar je anders niet aan toe komt. De eerste 14 dagen maakte ik elke dag een handgeletterde quote. Dat ging best goed, en was best leuk. De 14 dagen daarna wilde ik iets ambitieus doen; schilderen. Schilderen is verschrikkelijk. Of; schilderen is best leuk, maar af en toe ook verschrikkelijk. Want het wordt nooit zoals je wilt en het zorgt voor rommel en het is veel moeilijker dan je (ik) verwacht. Daarbij had ik de afgelopen 14 dagen mijn handen vol aan een aantal deadlines, dus er kwam niet heel veel van terecht. Maar het leek me toch leuk een paar geschilderde plaatjes met jullie te delen...

(mijn uitzicht)

moderne dans 






Geen opmerkingen:

Een reactie posten