woensdag 7 oktober 2015

Woorden op Woensdag #7

Een nieuwe woorden op woensdag!
Ik weet nog niet helemaal waar dit project heengaat. Tot nu toe kies ik vooral inspirational quotes uit. Want zelfs als niemand ze leuk vindt of ze zijn lelijk geletterd, kan ik ze alsnog aan mijn muur hangen en er zelf de broodnodige motivatie en inspiratie uit halen.

De woorden van deze week hebben geen duidelijke bron of persoon die ze gezegd heeft. Ik zocht er naar maar vond niks. Het is denk ik een tumblr-wijsheid die aan de zwerf is geraakt en zo al jaren over de interwebs ronddoolt. Zo kwam ik deze tegen, in ieder geval. Als de dingen niet gaan zoals ik wil, kijk ik naar deze tekst (that is, als ik in mijn onrust nog op het idee kom eens rustig naar mijn volgeplakte muur te kijken).



Spreekt me erg aan. Jou ook?
Wat ik er eigenlijk nog bij wilde zetten was; ja!, inderdaad; don't rush and never settle if it's meant to be it will be, mààr een beetje assertiviteit en doorpakken af en toe kan natuurlijk nooit kwaad.

dat was 'em weer.
Fijne woensdag!
liefs,
Anne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten