vrijdag 30 oktober 2015

#Sisterbusiness/ Achter de schermen in Eva's zeefdrukstudio


Vandaag een kijkje achter de schermen in het altijd bruisende leven van niet één maar twee Stalinski’s


Mijn zus en businesspartner Eva heeft sinds kort een bescheiden zeefdrukstudio in huis. Af en toe hoor ik haar ’s avonds laat in de keuken (we wonen in hetzelfde huis) bezig een zeef schoon te spoelen. Dit geheel terzijde.

Willem de studio hond was er natuurlijk bij.

Het is bijna Halloween. Ik denk daar vaak de dag van tevoren pas aan (en dan enkel omdat ik nog een outfit moet bedenken voor een verkleedfeest). Eva was er al eerder mee bezig dit jaar, en maakte een tijdje geleden een halloween-zeefdruk in haar mini zeefdrukkerij. En ik maakte foto’s.




Eerste kleurlaag. Zullen we eens gèèn fluo-roze als ondergrond doen?


Is-ie niet te donker? neeeen gewoon even laten drogen.

willem vindt het niet zo boeiend

Jahoor

Daar is-ie dan

Vind je het mooi? Ze zijn ook te koop! 

Fijne Halloween!/Fijn weekend!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten