dinsdag 9 september 2014

Margriet!


Ik heb deze blog al een tijdje (alhoewel, dat is niet waar. Ik had een andere met een ander adres en daar stond heel veel oud kunstacademie werk op. En toen wou ik een nieuwe, dus begon ik deze. Afijn, eigenlijk heb ik ‚em dus nog niet zo lang. Maar het voelt wel lang.). En zolang ik de blog heb, ga ik er vanuit dat er zelden iemand op kijkt. Maar ALS er iemand kijkt, vind ik het toch leuk als er voordiegene wat te lezen is. Daarom zet ik er af en toe wat op. En ik vind schrijven leuk, en ik vind het leuk om dingen te documenteren. En om af en toe wat tekst en uitleg te geven bij wat ik uitspook, in mijn post-kunstacademie leven.

En nu opeens staat er een klein stukje over mijn blog in de Margriet More, een extra bijlage van de Margiet. Hoe komen ze daar in godsnaam bij, vroeg ik me af. Maar dat zei ik niet, want ik ben er heel blij mee :) Vriendelijke woorden, en een plaatje. Dankjewel samensteller Maartje Fleur!









Geen opmerkingen:

Een reactie posten