woensdag 21 september 2016

Supermarketstories | De promotiekok

Dit bericht staat origineel hier, maar ach, ik plaats het ook op deze blog. 




Op zaterdag of zondag zie je ze wel eens, in de grotere supermarkt. Een jongen of meisje die een nieuw product aanprijst, een promotiekok noemt men dat, vaak staand achter een koddige counter, middenin het gangpad.
Ik ontwijk ze meestal, want ik wìl helemaal geen worst met stukjes basilicum of zuivelspread met chocoladesmaak proeven. Of eigenlijk wil ik vooral niet dat ik, in ruil voor het gratis stukje eten, een promotiepraatje moet aanhoren en me dan min of meer verplicht ga voelen het product te kopen. Maak ik daarmee het werk van de promotiekok lichter of juist zwaarder?
En jij? Hou jij van gratis samples of heb je spontaan geen honger meer?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten