vrijdag 4 september 2015

Zoveel Woorden!

EXTRA! UPDATE!

Ik dacht ‘Woorden op woensdag’, dat is leuk. Elke woensdag iets op internet zetten, ik oefen elke week een halfuurtje mijn handlettering-skills, en dan verzamel ik wat random inspirerende quotes en zo gaan we dat doen. Vindt die enkeling die mijn blog leest vast ook inspirerend. Maar toen zag ik de aankondiging voor een nieuw seizoen heel Holland Bakt! Ik kijk niet veel TV, maar hiervoor maak ik een uitzondering. En eigenlijk hou ik niet van kookprogramma's, maar wederom maak ik voor HHB een uitzondering. Dus àls ik dan toch kijk, misschien maar direct een projectje er omheen breien...





Vorig jaar zat ik trouw voor de televisie, elke zondag, en schreef mee. En elke maandag zette ik een geïllustreerde Heel-Holland-Bakt quote online (Hier staan er een paar). Veel mensen vonden het leuk (en het werd gedeeld door de officiële HHB-facebook, en toen kreeg mijn illustratie meer dan 700 likes. Mag ik daar eventjes aan refereren/er over opscheppen? Dank u. Bij deze). Eigenlijk heb ik wel zin om dit jaar weer quotes over taarten/soezen/broden/verbrandde cakes te maken. Dus voorlopig is het zowel ‘woorden op woensdag’ als ‘Heel Holland Bakt in-1-pakkende-uitspraak- Op maandag! Komt dat zien, vanaf komende maandag!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten