donderdag 19 maart 2015

AFTELLEN MET BOEKEN 2; WOESTIJN

"DAVID GRAAFT EEN GAT IN DE WOESTIJN"



Vaak weet ik achteraf niet meer waar een idee voor een verhaal vandaan komt. In het geval van deze strip, was het een krabbel op een papiertje dat naast mijn bed lag. ‘man graaft en vrouwen willen met hem praten’ stond er op. 


Ik wilde een verhaal maken dat wat minder om een plot of een grap draaide, en waar ik minder invulde voor de lezer. Dus daar is deze strip uit voortgekomen. Misschien maak ik ooit een vervolg, of sub-verhalen over de verschillende personages. Als ik daar weer eens tijd voor heb, that is.



Dit boekje verkoop ik komende zaterdag in Utrecht op de kunststripbeurs. Mocht je daar niet zijn maar wel een boekje willen bestellen, mail dan naar annestalinski@gmail.com

Dit boek kost 7,50

Geen opmerkingen:

Een reactie posten