maandag 6 juni 2016

Illustratie57

Het was weer zover, de jaarlijke illustratie-expositie van Academie Minerva! 

Een bonte mix van studenten en alumni exposeert een week lang in het oude natuurmuseum. Het thema was dit jaar is ‘misverstanden’. Een erg breed thema, vond ik. Je kunt er eigenlijk alle kanten mee op (dat is wel prettig, als er minstens 57 mensen meedoen). Ik maakte een paar foto's van de werken die er hingen. En onthield in de meeste gevallen door wie het gemaakt is. En vergat toen foto's te maken van mijn eigen werk. Inmiddels is de expo alweer voorbij dus helaaaas als je niet geweest bent. Gelukkig hebben we de foto's nog! 


werk van Jaime Jacob


Megan de Vos


Tsjisse Talsma


Jan Hamstra en Kalle Wolters


Sorry, niet op het naambordje gekeken. 


Hier ook niet :O


Werk van Tessa Lie



Dan nu even over mij. 

Ik wilde iets maken wat paste bij de expositie, maar wat ook los daarvan leuk was en bij mijn werk paste.  Dus iets met tekst? Een bèètje humor? Ik ben er blij mee, want het is een serie! (ik wilde graag een serie maken) Wat vinden jullie er van?








Geen opmerkingen:

Een reactie posten