maandag 28 oktober 2013

Hallo en Welkom



Hallo,

Welkom op deze blog! Mijn naam is Anne Stalinski en dit hier is mijn plek alwaar ik dingen post over mijn werk (en misschien soms ook over mijn leven, indien interessant genoeg). Ik heb al jaren een blog die ik verwaarloos, dan plots op een zondagmiddag een make-over geef en vervolgens weer verwaarloos. Ik wilde ‘em niet weg doen want er staat bijna 4 jaar aan werk en ontwikkeling op, dat is toch leuk om te bewaren?

Maar tegelijkertijd wil ik opnieuw beginnen. Met een nieuwe blog, eentje waar daadwerkelijk met de nodige regelmaat wat op staat. Dingen die mij bezighouden, als pas afgestudeerd illustrator. Ik ben vast niet de enige in die situatie ;). Maar ook nieuws en opdates over projecten waar ik mee bezig ben of dingen die gewoon interessant zijn.

Mijn oude blog blijft gewoon bestaan, hier.

Maar voor de actie moet je vanaf nu hier zijn!
Welkom!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten